Katılım:25 Ocak 2022
Mesajlar:128
Çözümler:7
Aldığı beğeni:28
Puanları:19
Yaş:36
- Konum
- Yurt Dışı
Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.
“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:
a. MNG Kargo için 444 06 06
b. Yurtiçi Kargo için 444 99 99
c. AGT Çağrı Merkezi için 0850 480 76 77
2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:
“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu
Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.
• Adres değişikliği talebi olması halinde ürünler hazırlanmaya başlayana dek hesabım menüsü altından adresinizi değiştirebilirsin.
• Ürünler hazırlanmaya başladıktan sonra ise adres değişikliği talebinizi Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile irtibata geçerek iletebilirsiniz. Adres değişikliği talebinizi kargo firmalarına iletiyoruz ancak yoğun oldukları dönemlerde talebimizi gerçekleştiremedikleri zamanlar olabiliyor. Horoz Lojistik ile taşınan ürünlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.
“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:
a. MNG Kargo için 444 06 06
b. Yurtiçi Kargo için 444 99 99
c. AGT Çağrı Merkezi için 0850 480 76 77
2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:
“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu
Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.
• Adres değişikliği talebi olması halinde ürünler hazırlanmaya başlayana dek hesabım menüsü altından adresinizi değiştirebilirsin.
• Ürünler hazırlanmaya başladıktan sonra ise adres değişikliği talebinizi Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile irtibata geçerek iletebilirsiniz. Adres değişikliği talebinizi kargo firmalarına iletiyoruz ancak yoğun oldukları dönemlerde talebimizi gerçekleştiremedikleri zamanlar olabiliyor. Horoz Lojistik ile taşınan ürünlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.